На ювелірному ринку, як і усюди, є лідери, королі ринку, флагмани, котрі задають тон, визначають напрямок руху та основні тенденції. Саме вони стоять за новими трендами — оскільки саме вони їх і розробляють, на них рівняються інші гравці на полі та прагнуть якщо не повторити їх успіх, то хоча б трошечки наблизитися до Олімпу, на якому вони перебувають. І якщо ще сто років тому такі компанії працювали та обслуговували, як правило, лише королівські сім’ї та дуже родовиту знать, то в сучасних реаліях, вироби відомих світових брендів є більш доступними для широкого загалу. Просто постає питання фінансової та купівельної спроможності — що ви можете собі дозволити й чим ви можете себе потішити зі світової елітарної ювелірки. І до речі, це не так вже захмарно і дорого, як на перший погляд, багатьом задається. І давайте у цьому переконаємось на прикладі 7 найвідоміших та найпопулярніших світових ювелірних брендів. Звичайно, є коштовності дійсно безцінні, є дуже дороговартісні коштовності, кожен із цих брендів за історію свого існування продавав або купував щось екстраординарне: рідкісні природні мінерали — рубіни, діаманти, виготовляли з ними унікальні прикраси, котрі є справжніми шедеврами, а деякі із них зараз зберігаються у музеях! Але є певні коштовності, котрі можуть бути доступні й широкому загалу, і це в першу чергу обручки, сережки, підвіски, каблучки й навіть шийні прикраси та браслети.
Ми розмістимо їх в такому порядку: від найдоступнішого до найдорожчого, і повірте, ви будете дуже здивовані. Ото ж приступимо!
Картьє
Відкриває наш рейтинг Картьє! Так, так! Це саме той Картьє, репутація котрого виражається однією фразою: «Ювелір королів, король серед ювелірів». Це вони вперше почали використовувати платину при роботі з діамантами, це вони вже не одне десятиліття «задають тон» в ювелірному світі! Одна лише легендарна пантера чого вартує! Відмінна риса прикрас Картьє — діаманти! За бажанням ви можете себе потішити якоюсь дрібничкою від Картьє — це так буде приємно! А ще купляючи вироби таких брендів ви робите відмінне капіталовкладення — адже такі речі ніколи не втрачають в ціні, а якраз таки навпаки.
Булгарі
Цю щаблину разом із Картьє ділить не менш відомий та уславлений Булгарі, родзинкою прикрас яких є діаманти та кольорові коштовні вставки. Саме Булгарі «відродили» та почали знову використовувати у своїх прикрасах популярну в античності огранку «кабошон». І Булгарі, і Картьє, окрім вишуканих та неймовірних прикрас тішать молодят своїми вишуканими обручками — цінова політика брендів дозволяє багатьом парам потішити себе такими надзвичайними обручками, і водночас ще більше популяризує їх серед широкого загалу.
Графф
Другий, відносно молодий ювелірний бренд — це Графф, що був заснований у Лондоні в 1960-х роках. Його цікавинка — дуже великі, показні прикраси з великими діамантами. А ще вони полюбляють купувати «історичні діаманти» (тобто камінці, котрі мають свою історію — видобутку, господарів) та робити з ними нові прикраси. Тобто це великі, масивні вироби щедро декоровані діамантами.
Ван Кліф та Арпельс
Наступні — Ван Кліф та Арпельс, котрі станом на сьогодні вже мають статус легенди! Їх щасливий чотирилистий клевер з легкістю підкорив світ і бренд зайняв свій заслужений щабель у світовому рейтингу найкращих ювелірних домів та найпопулярніших за кількістю продаж прикрас. Відмінна ознака їх прикрас — золота бісерна кайма по краю виробів, флористика та анімалістика в дизайні. Це прикраси стильних ділових жінок, котрі відмінно доповнюють ними свій образ, або неймовірні легкі прикраси для знаменитостей та селебриті. І до речі, вони також відносно доступні, а ще ці прикраси не втратять своєї актуальності й через 100 років!
Шопар
Шопар — одні із найстаріших серед ювелірних флагманів, засновані у 1860-тому році у Швейцарії. Їх фірмовий коник — звичайно годинники! Саме вони почали виготовляти кишенькові годинники для жінок. Їхні годинники в стилі артдеко — еталонні на всі часи! І саме вони вперше вільно розмістили діаманти під склом годинника в середині 1970-х. Це офіційні хронометристи Гран-прі Монако та Мілле Мілля, а ще вони — один із корпоративних спонсорів Канського кінофестиваля. А ще Шопар — синонім вишуканого вибору та данині традиційним класичним виробам, котрі будуть слугувати не один десяток років, і можуть стати фамільним.
Гаррі Уінстон
Гаррі Уінстон вже за декілька років буде святкувати своє сторіччя. Компанія носить ім’я свого засновника, котрого за життя заслужено називали «Королем діамантів» та «Ювеліром зірок». Прикраси від Гаррі Уінстон — це в першу чергу діамантові коштовності, і лише в другу — ювелірні прикраси. Фірма спеціалізується на коштовних парюрах, тіарах, часто виконує на замовлення особливі персональні прикраси.
Тіффані і Ко.
І завершує наш рейтинг Тіффані і Ко. Це, непевне, бренд з найцікавішою та нетривіальною історією. Адже все починалось як магазин канцелярських товарів, але уже в 1837 році з’являються перші срібні прикраси. З часом виробництво розширилось, з’явилися вироби в золоті, перші діаманти. І уже в сучасних реаліях, а якщо бути більш точними, то останні сто з гаком років назва «Тіффані» асоціюється лише з вишуканими та надзвичайними коштовностями, а їх фірмові блакитно-бірюзові коробочки — мрія практично усіх жінок у світі. Тіффані — синонім шику, розкоші та витонченості. Не дивлячись на досить солідний цінник саме обручки від Тіффані — найбільш популярний та частий вибір серед молодят.
Бажаємо вам не просто милуватися такою красою, але і здійснити мрію та носити її! Повірте, зірки ближчі, аніж ви уявляєте, і мрії таки збуваються!
Залишити коментар