Укр
0
Ваш кошик порожній!

FAQ


Запитання та відповіді
Умови доставки

Самовивіз

Якщо Ви обрали прикрасу і хочете особисто її забрати, зателефонуйте або зробіть замовлення на сайті, вкажіть спосіб доставки «Самовивіз». Менеджер зв'яжеться з Вами і узгодить адресу найближчого магазину, де Ви можете забрати замовлення або перемістить Ваше замовлення в обраний магазин (це може зайняти від 1 до 5 днів).

Самовивіз можливий із салонів мережі «Ювелір Капітал» в таких містах, як Кам'янець-Подільський, Дунаївці, Чернівці.

 

Доставка Новою Поштою і Укрпоштою

Доставка здійснюється по всій Україні до обраного Вами відділення кур'єрської служби (за винятком тимчасово окупованих територій в Донецькій і Луганській областях, території АР Крим та м. Севастополь).

Безкоштовна доставка здійснюється за умови 100% передоплати замовлення на суму не менше 2500 грн (послугу пересилання коштів сплачує Покупець).

Якщо сума замовлення складає менше 2500 грн, вартість доставки сплачує Покупець відповідно до тарифів кур'єрської служби.

* Умова безкоштовної доставки (незалежно від суми) не поширюється на брендові наручні годинники.

 

Як здійснюється оплата?

Оплата товару може здійснюватися декількома способами:

готівковий розрахунок при самовивозі із салону (при узгодженні з менеджером інтернет-магазину);

оплата на картку ПриватБанку;

оплата замовлення у відділенні кур’єрської служби (накладений платіж Нової Пошти 20 грн + 2% від суми).

Відправка накладеним платежем здійснюється після передплати:

100 грн (при замовленні срібних виробів);

200 грн (при замовленні золотих виробів).

У разі відмови отримання від посилки – передплата не повертається. Дана сума враховується компанією і розцінюється як компенсація на транспортні витрати.

 

Чи можливий обмін чи повернення товару?

Всі представлені в нашому інтернет-магазині ювелірні прикраси апробовані Державної Пробірною Палатою України, про що свідчать штампи і бірки на самих виробах. Перед надходження в продаж продукція проходить суворий контроль якості. Перед кожною відправкою ювелірні вироби проходять ретельну перевірку на предмет браку. Тому, отримати товар з дефектами практично неможливо.

Шановні Клієнти, згідно законодавства України, ювелірні вироби належної якості, зазначені в переліку непродовольчих товарів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року№172, не підлягають поверненню та обміну.

Однак, ми йдемо Вам назустріч  і проводимо обмін ювелірної прикраси належної якості, що не підійшла Вам за розміром або будь-якими іншими зовнішніми характеристиками при умові збереження товарного чеку та бірки опломбованого виробу.

Такий обмін проводиться Клієнтом під час отримання останнім товару. Всі витрати, пов’язані із обміном, транспортуванням, зберіганням товару оплачує Клієнт.

Крім того, Вам слід знати, за яких умов обмін вже неможливий:

після 14 днів з моменту отримання товару;

відсутність бірки, товарного чека і пошкодження пломби виробу;

сліди механічних пошкоджень або хімічного впливу на виріб;

індивідуальне замовлення (зміна товару під клієнта).

Ми щиро сподіваємося, що наш магазин відповідатиме усім Вашим побажанням і виключить необхідність обміну.

Чи є у Вас гарантія на ювелірні вироби?

Всі представлені в нашому інтернет-магазині ювелірні прикраси апробовані Державної Пробірною Палатою України, про що свідчать штампи і бірки на самих виробах. Перед надходження в продаж продукція проходить суворий контроль якості.