Van Cleef & Arpels – відомий на увесь світ бренд, що збагатив ювелірну індустрію сміливими поєднаннями, дивовижними формами, вишуканістю, бездоганним смаком та технологіями, що випереджували час. «У чому полягає секрет успіху ювелірного дому, заснованого ще у далекому 1906 році?» – питання, що непокоїть більшість сучасних майстрів.
Кохання – рушійна сила. В усі часи саме це прекрасне почуття надихало на створення всесвітньо відомих шедеврів мистецтва, закарбовувало в історії людства найсміливіші подвиги… Історія ювелірного дому Van Cleef & Arpels почалася з історії кохання, що стала потужною основою їх майбутнього успіху. Вони зустрілися наприкінці ХІХ ст. Вона – Естель Арпельс – дочка відомого продавця дорогоцінного каміння. Він – Альфред Ван Кліф – син огранювальника. Зустріч двох молодих людей, що мали багато спільного та дивились в одному напрямку, визначила їхню подальшу долю. У 1895 році пара побралася. Їх поєднували спільні цінності – повага до сім’ї та любов до дорогоцінного каміння.
Вони молоді, повні ідей, ентузіазму, прагнення створити щось власне та нове, те, що змінить хід історії та залишиться у ній. У 1906 році подружжя закладає основу спільної справи та разом з братом Естель, Шарлем Арпельсом, відкриває перший бутик на Вандомській площі в Парижі. Згодом до справ долучаються ще два брати Естель – у 1908 році Жульєн Альперс, а у 1912 – Луї.
Кожен мав свої таланти. Пристрасть Жюльєна полягала у скрупульозному відборі дорогоцінного каміння для створення легендарних прикрас. Він годинами милувався їхньою грою. Луї же був справжнім знавцем людей, їх бажань, мотивів поведінки і пристрастей. Усі ці вміння робили його неабияким менеджером, що створював для клієнтів казку і втілював їхні мрії.
«Я продаю тільки те, що люблю! Спочатку з'являється бажання, потім дорогоцінні камені, які ми використовуємо. Вони вносять диво. Але тільки жінка, яка носить коштовності, дає їм життя! » - Луї Арпельс
Самобутня відданість справі дуже швидко приносить успіх ювелірному дому та ставить його на одну щабель поруч із уже відомими світовими брендами. До кінця 30-х років ХХ ст. бутики Van Cleef & Arpels можна було знайти на усіх курортах Лазурового берегу Французької Рив’єри, куди на сезон перебиралась уся європейська аристократія.
У 1933 році у справі всього їхнього життя з’являється ще одне подружжя – Луї Арпельс одружується на знаменитій моделі Елен Островській. Після Другої Світової війни пара перебралась до Америки, де очолила американське відділення дому Van Cleef & Arpels. Елен була взірцем жіночності та витонченості, справжньою прихильницею світових тенденцій (діаманти прикрашали навіть її взуття).
Знакові прикраси бренду
Все життя спілкуючись з клієнтами, Шарль зрозумів, що просто слідувати модним трендам – хибний шлях, набагато цікавіше і прибутковіше створити моду та започатковувати бренди самостійно. Уже впроповж більше ста років майстри Van Cleef & Arpels створюють для знаменитих клієнтів унікальні творіння, цінність яких непідвладна часу. Кожний ювелірний виріб має свою неординарну історію.
Одного разу на світському вечорі Шарль помітив, як світська дама, підмалювавши губи, ховала помаду у звичайну олов’яну коробочку. Побачене наштовхнуло його на створення ексклюзивного футляру для помади та дрібної косметики. Так світ побачив мінодьєр, інкрустований дорогоцінним камінням, що став головним аксесуаром всіх світських модниць та приніс неабияку славу ювелірному дому.
Брати Арпельси малу спільну пристрасть до дорогоцінного каміння та неабиякий інтерес до культур різних куточків світу. Відвідавши Індію, Єгипет, Китай, Японію, Тайланд, Ліван, Камбоджу, та надихнувшись усім побаченим майстри дому створили неймовірні прикраси, відтворивши власне бачення культури цих країн. Найяскравіші прикраси – єгипетський браслет, кольє Baroda, брошки Paisley та Dragon.
Браслет Manchette створено у 1926-1928 роках для онуки винахідника швацької машинки Ісаака Зінгера Дейзі Феллоуз – однієї з найстильніших та найелегантніших жінок ХХ ст. пара браслетів з бахромою із смарагдових намистин та діамантів стали відображенням любові Дейзі Феллоуз до екзотики та мандрів.
Кольє Passe-Partout – одна з перших трансформованих прикрас, заслуга винаходу яких належить дому Van Cleef & Arpels. Прикраса може видозмінюватися залежно від настрою та бажань свого власника. Це найпопулярніша прикраса 30-40 років ХХ ст. В основі створення моделі Passe-Partout лежить складна технічна інновація. Захована між двома брошками-квітками система металевих жолобків дозволяє вставляти і виймати гнучку змійку із золота, перетворюючи прикрасу в чокер, коротке намисто, довге кольє, браслет або пояс. Квіти можуть одягатися окремо у вигляді брошок або використовуватися як сережки.
У той же час за порадою герцогині Віндзорської з'явилася ідея комірця на блискавці, але народиться прикраса не раніше 1951 року. Це намисто демонструє всю геніальність і винахідливість дому і до сьогодні є шедевром, котрий розробила дочка засновників Рене Пюіссан. Технічний фокус полягав у тому, що це була справжня блискавка, що працює по-справжньому: кольє можна було розстебнути і застебнути або ж, застебнувши повністю, перетворити у браслет. Незвично шедевральна прикраса стала справжньою іконою дому Van Cleef & Arpels. Володіючи бездоганним смаком і вмінням носити коштовності, спадкоємиця Van Cleef & Arples Рене Пюіссан стала креативним директором і чимало посприяла подальшому розвитку дому.
У 1933 році візитівкою дому стала запатентована технологія «Невидимої закріпки», що полягала у закріпленні каменю без видимих крапанів. Завдяки цьому камені з відшліфованими краями утворюють монолітну поверхню. Ця техніка є дуже складною і володіють нею лише деякі майстри. Інноваційна технологія допомогла у створенні неймовірних прикрас, першою з яких стала брошка Pivonie.
У 1935 році колекцію Van Cleef & Arpels поповнив легендарний браслет Ludo Hexagone. Прикраса моментально завоювала популярність і випускалася приблизно до 1950 року. Модель названа в честь Луї Арпельса, відомого у колі друзів як Людо.
У 1940-х роках з’являється на світ дивовижна колекція прикрас у вигляді балерин – символів радості та надії в похмурі часи Другої Світової війни. Основою дизайну брошок Ballerina стало захопленя Луї Арпельса балетом.
У 1954 році в будинку № 22 на Вандомській площі була представлена колекція Van Cleef & Arpels «La Boutique». Прагнучи завоювати молодіжну аудиторію та пропонуючи більш доступну за ціною лінію прикрас для широкого кола клієнтів, ювелірний дім створив колекцію брошок «La Boutique» з кумедними тваринами, додавши ноту пустощів в ювелірне мистецтво Van Cleef & Arpels.
Непідвладність часу
Найвпізнаванішим символом бренду до сьогодні залишаються прикраси з колекції Alhambra.
«Щоб удача супроводжувала ваc, в неї потрібно вірити!» - Жак Арпельс
Французький ювелір дійсно вірив в удачу. За легендою, одного разу він знайшов рідкісний клевер – чотирилисник. Зірвавши його, Арпельс прийшов до своїх колег по цеху, щоб обговорити нову ідею прикраси. Вона повинна була втілювати саму ідею відчутноюї удачі та служити нагадуванням про те, що будь-яка людина – сама є ковалем свого щастя. У 1968 році боязка ідея перетворилася в перший золотий сотуар Alhambra, по всій довжині якого розмістилися 20 дорогоцінних чотирилисників, обрамлених золотими намистинами. У тому ж році прикраса надійшла в продаж в паризький Le Boutique, відкритий поруч з флагманським салоном марки на Вандомскій площі. Лаконічна прикраса швидко завоювала популярність, ставши найзнаменитішим символом ювелірного дому Van Cleef & Arpels.
Його успіху сприяла мода, прогресивна післявоєнна молодь і, звичайно, велика ювелірна удача - удача створити просту, проте дуже елегантну прикрасу. Згодом чотирилисник, що завоював прихильність жінок тієї епохи, почали виконувати з малахіту, лазуриту, оніксу, коралу, бірюзи, перламутру, сердоліку, гірського кришталю та агату. Ідея додати кольорові вставки стала другою за рахунком удачею для Van Cleef & Arpels: сьогоднішня популярність Alhambra – цілковита заслуга того дизайнерського рішення. Після сотуарів чотирилисники поставали перед модницями у вигляді каблучок, сережок, браслетів та годинників.
Ювелірний дім Van Cleef & Arpels і сьогодні продовжує справу закоханих Естель та Альфреда, не відступаючи від закладених цінностей бренду – тільки найякісніше, тільки найкраще. Нові шедеври високого ювелірного мистецтва, нові розкішні бутики, світові виставки, школа L'Ecole Van Cleef & Arpels. Захват, визнання, слава. Що ж попереду? Тільки успіх, тільки удача…!
Хто хоче придбати каблучку золоту або каблучку срібну, а може і каблучку з діамантом, заходьте в наш каталог, в якому є великий асортимент зі знижками до 70%:
-Сережки золоті, -сережки срібні, -підвіски з діамантами, - сережки з діамантами
Залишити коментар