Укр
0
Ваш кошик порожній!
2021-06-11 04:53:40

Всі дороги ведуть у Рим – історія BVLGARI

Опубліковано Vita 11.06.2021 0 Коментарі

 

BVLGARI – це не просто ювелірні прикраси, це справжні артефакти, що до сьогодні зберігають історію вічного міста – Риму. Ми не випадково саме так назвали статтю. Сьогодні BVLGARI входить у трійку найвпливовіших ювелірних компаній з культовою історією та цілим ешелоном зіркових клієнтів. Як ювелірний будинок досягнув такого успіху? До чого тут Рим? Нашу статтю присвячуємо історії розвитку та легендарним коштовностям бренда.

Італійський бренд з грецьким корінням

Історія італійської компанії, яка сьогодні виготовляє ювелірні прикраси, годинники, парфуми, аксесуари преміум-класу, та володіє фешенебельними готелями, почалася в 1884 році, коли талановитий грецький ювелір Сотіріос Булгарі переїхав до Італії та відкрив свій перший магазин. Сім’я іменитого ювеліра займалась обробкою срібла, та в руках Сотіріоса сімейна справа набула світового масштабу. В 1884 році Булгарі відкриває свій перший магазин срібла та антикваріату на Віа Сістіна, 85. В 1905 році магазин переїжджає на Віа Кондотті, 10, який працює до сьогодні та залишається флагманським бутиком компанії.

Назва торгової марки BVLGARI зародилась на латинському алфавіті, де «V» звучить, як «U».

Разом з синами Константіно та Джорджо з 1910 року засновник починає спеціалізуватися на виготовленні ювелірних прикрас з коштовним камінням та запускає масштабне виробництво. В 1932 р. Сотіріос передає управління своїм синам, а в 1934 році йде з життя.

Основна ідея компанії – еволюція стилю. Бренд проходить шлях від «ново-еллінського» стилю прикрас зі срібла, який започаткував Сотіріос (в ньому переважали природні та квіткові мотиви), в 1920 р. ‒ ар-деко, з’являються перші геометричні форми, а платина поступово витісняє срібло. З 1930 року прикраси стають дедалі масивнішими, з додаванням яскравого кольорового каміння. В 1940-х рр. платину замінюють золотом, зменшують кількість каменів. Прикраси стають більш лаконічними та витонченими. На світ з’являється перший наручний годинник BVLGARI, який приносить компанії нову хвилю популярності. На початку XIX ст. знов популярними стають платина та біле золото, звичні об’ємні форми стають плоскішими, а конструкції більш пластичним.

Зіркові клієнти BVLGARI

Визнання світової еліти BVLGARI здобули в так звану епоху Dolce Vita (1950-1960-ті роки). Цьому посприяв бурхливий розвиток кіноіндустрії – американські кінокомпанії почали знімати фільми та дорогі історичні картини в Римі («Римські канікули», 1953; «Солодке життя», 1960).

Прикраси BVLGARI зняли у більш ніж 40 фільмах.

В цей період до бутика на Віа Кондотті завітали Елізабет Тейлор, Річард Бертон, Одрі Хепберн, Інгрід Бергман, Грейс Келлі, Аніта Екберг, Марлен Дітріх,  Софі Лорен та ін.

Та найпалкішою шанувальницею та володаркою найбільшої приватної колекції прикрас була Елізабет Тейлор. Сміливий та виразний стиль BVLGARI ідеально пасував її смакам. Відвідавши одного разу бутик на Віа Кондотті під час зйомок «Клеопатри», вона на все життя залишилась відданою прихильницею бренда. В цей час між Елізабет та її колегою по фільму Річардом Бертоном спалахує бурхливий роман. Чоловік швидко зрозумів пристрасть коханої до BVLGARI, тому не втрачав можливості подарувати їй новий шедевр ювелірного мистецтва.

«BVLGARI – це єдине слово, яке Елізабет знає італійською», – Річард Бертон

В 2011 році колекція Елізабет Тейлор пішла з молотка аукціону Cristie’s за 116 млн доларів. Передбачалося, що 80 дорогоцінних предметів будуть продані за 20 млн, однак результат перевершив всі очікування.

Легендарні коштовності BVLGARI

  • Квіти. Вже більше 100 років BVLGARI оспівує живу природну красу в своїх прикрасах у формі квітів. Пишне цвітіння квітів ‒ це гімн жіночої краси. Впізнати ці прикраси легко – вишукана стилізація, насичені відтінки та сміливі форми. Назва колекції «Fiorever» об’єднує італійське слово «fiore»«квітка» ‒ і англійське «forever» «назавжди».

  • BVLGARI Watch. Розкішні годинники створили обмеженою серією, після хвилі успіху електронних годинників з надписом «BVLGARI ROMA». В 1975 році з нагоди Різдва 100 найпалкіших клієнтів бренда отримали їх у подарунок. У 1977 році популярність годинника BVLGARI ROMA надихнула конструкторів та дизайнерів на створення нового ‒ BVLGARI BVLGARI, що назавжди змінили історію годинникового мистецтва. Їх навіть не рекламували, про них усі дізналися завдяки клієнтам, що частенько заходили до бутику на Віа Кондотті. Характерною рисою годинника став вигравійований логотип BVLGARI BVLGARI. Надихнули  дизайнерів старовинні римські монети. Циліндричний корпус виконаний за мотивами величних колон давньоримських храмів.

  • Змії. BVLGARI одні з перших в ХХ ст. використали образ змії та оживили її для створення ювелірних прикрас та годинників. Колекція отримала загальну назву «Serpenti». Саме змії від BVLGARI вивели компанію на новий рівень в ювелірній індустрії. Конструкція прикрас була не такою простою, як здавалось на перший погляд. Усередині кожного браслета, каблучки або закрученої спіраллю підвіски знаходиться гнучкий широкий дріт з спеціального сплаву, який без усіляких труднощів вигинається у різні сторони, але при цьому досить міцний. Це ноу-хау дозволило зміям BVLGARI натуралістично обвивати жіночі шиї, руки та пальчики.

  • Модульні прикраси. В 1980-х роках BVLGARI перейнялися образом сучасної ділової жінки, якій потрібні прикраси, які б вона могла не змінювати впродовж дня. Так з’явилась колекція «Parentesi»  (в перекладі з італійської «скоба»). Початковий модуль «Parentesi»  складався з трьох елементів. Перший елемент виконаний у формі пісочного годинника, другий − у вигляді скоби, а третій елемент містився в виїмку другого. Це була перша модульна прикраса, яка підлаштовувалася до будь-якого розміру видаленням або додаванням потрібної кількості елементів. Натхненням для створення колекції став знову Рим, а саме перехрестя римських доріг і пішохідні доріжки, що складалися в кам'яну мозаїку з блоків травентіно − природного будівельного каменю, який використовувався з давніх часів.

  • B.zero1 – культова та найвпізнаваніша колекція сучасності. Перша каблучка B.zero1, дизайн якої навіяв Колізей в Римі, компанія представила в 1999 році. Назва B.zero1, насправді, дуже символічна: буква «В» означає BVLGARI, а «zero1» − нульова точка нескінченного початку. За перший рік компанія продала понад 2 мільйони каблучок завдяки незвичному, оригінальному та привабливому дизайну.  В 2000-х роках каблучки доповнили браслети, сережки і підвіски. B.zero1 почали виготовляти зі вставками – мармуром, керамікою, діамантами, у комбінації білого, жовтого та червоного золота.

  • BVLGARI BVLGARI – неймовірна базова та універсальна колекція компанії. Колекція натхненна надписами на давньоримських монетах та призначена для молодого покоління, що не грає за правилами. Сміливі кольорові поєднання та трансформації дозволяють експериментувати, доповнюючи цими прикрасами будь-які образи. Колекція складається з браслетів, прикрашених зеленим малахітом, перламутром і чорним оніксом або навіть сердоліком, сережками в таких самих варіаціях, а також каблучок з рухливим диском, що дозволяє видозмінювати прикрасу.

Всі дороги ведуть у Рим, адже прикраси BVLGARI цілком і повністю є відображенням міста з величною культурою та історією. Римські традиції та сучасний італійський дизайн присутні в інтер’єрі бутиків BVLGARI по всьому світі. Новаторський погляд на історію дозволив компанії вийти на світовий рівень та міцно закріпити свою позицію на ювелірному ринку, розповідаючи захоплюючу історію Риму крізь призму сучасного ювелірного мистецтва.

Залишити коментар