Укр
0
Ваш кошик порожній!
2024-04-09 04:28:24

Damiani — три покоління геніїв ювелірного мистецтва

Опубліковано Vita 09.04.2024 0 Коментарі

 

Філософія бренду:

«Природа дарує нам чудові речі, наша задача зробити їх ще більш прекрасними!»

Італія — це не тільки чарівна країна, де співають «Santa Lucia», їдять піцу, п’ють вино та не уявляють свого життя без кави! Італія — це батьківщина Ренесансу та усього прекрасного — одягу, жінок та ювелірних прикрас! А ще це країна, де свято бережуть і розвивають все, що стосується сім’ї — мистецтво, бізнес, захоплення. Про це свідчать відомі «фамільні» Дома Моди — Армані, Версаче, Дольче&Габана — і це тільки італійські флагмани моди. Взагалі Італія — країна сімейних цінностей та традицій, коли все передається від батьків до дітей та онуків.

Одним з яскравих представників такої традиційності є фамільний бізнес  Damiani — одна з найвідоміших ювелірних фірм класу Luxury, котра у цьому році святкує 100-річний ювілей. Заснована у Валенсії, де основним ремеслом і способом заробити гроші була ювелірна справа — містечко розташоване у самому центрі ювелірного регіону Італії, у 1924 році Енріко Даміані. Енріко Даміані був настільки майстерним ювеліром, з таким вишуканим смаком і бездоганною технікою виконання своїх прикрас, що його майстерня швидко стає широко відомою та отримує замовлення від найвідоміших сімейств країни. Інноваційним був підхід до маркетингу та реалізації продукції з гарантованими каталожними цінами. Репутація ювелірної династії Damiani незмінна по цей день і підтримується третім поколінням сім’ї! Вони — єдина фірма, єдиний ювелірний бренд у світі, котрий 18 раз отримував міжнародну премію Diamond International Award — «Оскар» ювелірного світу, за визнання бездоганної якості та краси коштовностей від Damiani. А найпершу премію отримав легендарний браслет «Bocca di Squalo» («Акуляча паща») 1976 року. Окрім цього компанія має ще багато дуже важливих нагород — за дизайн, за якість, в галузі підприємництва та комунікацій. 

Сімейність бренду полягає у тому, що останні 100 років компанією керують виключно члени родини Даміані — від Енріке, його сина Даміано та невістки Габріелли та вже їх дітей, котрі беруть участь як в управлінні компанією,  так і мають справу безпосередньо з ювеліркою — дизайном займається Джорджіо Даміані, окрім того, що є керуючим американської філії компанії.

Даміані має декілька фішок, головні з яких: 

  • Поєднання традиційних методів ювелірної справи з інноваційними технологіями: в результаті отримали технологію «Lunette», це перша.

  • Друга — бездоганна якість усіх матеріалів — діамантів, сапфірів, перлів та інших вставок. Справжність каменів-солітерів підтверджують міжнародними системами якості, а їх параметри — каратність, чистоту і номер сертифіката — гравіюються на самому камені. Звичайно акцент на прикраси з діамантами, при чому до сьогоднішнього дня в компанії виконують інкрустацію та вставку діамантів у вироби вручну, а не автоматизовано. Окрім того, використовуються діаманти круглої огранки, чим досягається такий неперевершений ефект сяйва у прикрасах. Завдяки всім цим нюансам Даміані — це коштовності не просто класу prêt-à-porter, а prêt-à-porter de luxe!

  • Третя — ексклюзивність дизайну та обмежена пропозиція коштовностей, і одночасно з цим, унікальна політика компанії стосовно своїх прикрас — для чого чекати світської вечірки та великого виходу, щоб бути красивою? Живи тут і тепер!

І це повною мірою відтворилося у колекції обручок D. Side, створеної у 2000 році в співавторстві з Бредом Пітом. Коли актор вирішив одружитися з Дженіфер Еністон, то він створив ескізи для їх обручок, а Сільвія Даміані, співпрезидент компанії, допомогла втілити бачення актора у прекрасні каблучки, котрі вражають своєю вишуканість, лаконічністю та оригінальністю. На цей час D. Side — це не тільки обручки, а ще й браслети, сережки, кольє, виконані з використанням бірюзи, онікса, сапфірів, рубінів та діамантів. Ця колекція б’є всі можливі та неможливі рекорди за популярністю, а наречені все частіше обирають саме обручки від Даміані!

Муза Даміані

Але справжньою музою Даміані є звичайно італійка! І це неперевершена Софі Лорен! Вперше у коштовностях від Даміані Софі Лорен з’явилась на публіці у 2003 році в Києві на XXIII Міжнародному Фестивалі композиторів кіно, обравши кольє з класичної лінійки Belle Epoque. І з цього періоду Софі Лорен періодично носить коштовності від Даміані, а у 2006 році вона стає справжнім обличчям компанії — їй присвячують колекцію названу Софі Лорен. Особливість прикрас, що входять сюди, — поєднання білого та рожевого золота, де біле — це данина традиціям та класики, а рожеве — реверанс у сторону сучасної моди! Колекція вирізняється ніжністю та витонченість, ідеально підібрані матеріали — метал та діаманти — повністю відповідають образу актриси.

Благодійність

Обличчям компанії у різні роки також були Періс Хілтон, Гвінет Пелтроу та Шерон Стоун. При чому у колаборації з останньою було створено колекцію Maji, що у перекладі з суахілі означає «вода», «волога». Таким чином компанія підкреслила та показала свої гуманітарні позиції. Прикраси з колекції символізують воду — головний життєвий елемент на Землі, вони були створені для благодійності. Частина прибутку від продажу цих коштовностей компанія передала фірмі, котра спеціалізується на облаштуванні артезіанських свердловин в африканських селищах, котрою було улаштовано майже 70 таких колодязів. Особливість колекції — в необроблених алмазах, це не діаманти у звичному розумінні — вони не шліфовані, але вони так майстерно подані та використані, що неможливо відвести погляд! Шерон Стоун не тільки рекламує коштовності компанії, їх зв’язують давні дружні стосунки, а зірка часто носить коштовності  від Даміані на червоних доріжках.

Мистецька робота, незвичне поєднання різних видів золота, ебенового дерева, смарагдів, перлів, кольорів та фактур  — все це Даміані. А їх гуманітарні проекти, відношення до природи та людини свідчить не тільки про талант ювелірів, але і про величне людське серце у всіх представників династії!

Залишити коментар